Zarządzanie promocją regionalną i lokalną

Celem studiów na specjalności Zarządzanie promocją regionalną i lokalną jest wszechstronne przygotowanie studentów pod względem teoretycznym i praktycznym do wykonywania pracy w sferze organizacji  i zarządzania w branży turystycznej, rekreacyjnej i hotelarskiej, kreowania oraz promocji usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarskich w regionie, kraju i za granicą.

Studenci pozyskują szeroką wiedzę między innymi w zakresie: 

  • gospodarki w regionie
  • aktywizacji i komunikowania społeczności lokalnej
  • marketingu internetowego i komunikacji internetowej
  • zarządzania jednostką samorządu terytorialnego
  • zarządzania marką
  • finansów samorządu terytorialnego
  • systemów informatycznych w zarządzaniu
  • strategii medialnej w reklamie

Kwalifikacje absolwenta:

  • posiada umiejętność posługiwania się pozyskaną wiedzą i wykorzystania jej w pracy zawodowej z zachowaniem zasad etycznych
  • zna techniki zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym
  • posiada kwalifikacje oraz przygotowanie organizacyjne i ekonomiczne do pracy w sektorze turystycznym publicznym i komercyjnym
  • posiada umiejętność z zakresu prowadzenia skoordynowanych działań promocyjnych na szczeblu lokalnym i regionalnym
  • potrafi przygotować strategię promocji regionu w kraju i za granicą
  • potrafi przygotować strategię tworzenia i rozwoju produktu turystycznego w regionie
  • zna techniki wykorzystania nowoczesnych systemów informatycznych
  • zna techniki prowadzenia badan i analiz marketingowych w dziedzinie turystyki
  • potrafi inicjować plany rozwoju i modernizacji infrastruktury turystycznej
  • jest przygotowany do podjęcia własnej działalności gospodarczej i pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, organizacjach turystycznych, agencjach rozwoju lokalnego i regionalnego, podmiotach branży turystycznej
  • posiada umiejętność komunikowania się w co najmniej jednym języku obcym

Z pasją w przyszłość

70

Wykładowców

6500

Absolwentów

28

Specjalności

20

Lat doświadczenia