Zarządzanie firmą

Celem studiów na specjalności Zarządzanie firmą jest wszechstronne przygotowanie studentów pod względem teoretycznym oraz praktycznym do wykonywania pracy w charakterze specjalisty ds. zarządzania oraz  menedżera zarządzania w przedsiębiorstwach, a także do prowadzenia własnej działalności.

Studenci pozyskują szeroką wiedzę między innymi w zakresie:

  • mechanizmów funkcjonowania firmy
  • zarządzania zmianami i projektami
  • metod i technik zarządzania
  • organizacji pracy menedżerskiej
  • kultury organizacyjnej firmy
  • zarządzania zasobami firmy

Kwalifikacje absolwenta:

  • posiada umiejętności posługiwania się pozyskaną wiedzą i wykorzystania jej w pracy zawodowej, z zachowaniem zasad etycznych
  • posiada umiejętności z zakresu kształtowania strategii i biznes planów, zarządzania projektami, zakładania działalności gospodarczej,
  • posiada umiejętności zarządzania ryzykiem biznesowym, w tym sytuacjami kryzysowymi,
  • zna techniki zarządzania, w tym wykorzystywania systemów informatycznych,
  • potrafi kierować zespołami ludzkimi,
  • potrafi prowadzić negocjacje
  • posiada umiejętności tworzenia struktur organizacyjnych w drodze nowoczesnych form zarządzania przedsiębiorstwem,
  • posiada umiejętności komunikowania się z partnerami społecznymi i gospodarczymi  oraz kreowania wizerunku firmy,
  • jest przygotowany do podjęcia pracy jako specjalista ds. zarządzania firmą, doradca, konsultant w zakresie zarządzania, przedsiębiorca prowadzący własną działalność gospodarczą.

Z pasją w przyszłość

70

Wykładowców

6500

Absolwentów

28

Specjalności

20

Lat doświadczenia